Szukaj na tym blogu

środa, 5 października 2016

Książki dla młodzieży dla relaksu - WDiC

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.



Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.


Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 




W ostatni weekend dla relaksu wzięłam się za czytanie książek młodzieżowych Ewy Nowak (po tym jak już skończyłam czytać o Wandzie Chotomskiej). Jakiś czas temu przeczytałam "Pajączek na rowerze" tej samej autorki, książkę o miłości między młodszymi nastolatkami. Teraz zaś zaczęłam serię miętową i przeczytałam "Wszystko, tylko nie mięta" oraz "Diupa", czyli książki dla młodzieży, o młodzieży, napisane fajnym językiem, z dużą dawką poczucia humoru tak jak we wcześniejszych książkach pani Musierowicz. Mam zamiar powoli przeczytać cała serię miętową o ile wszystkie książki są w Legimi. 
A na drutach powoli powstaje sweter. Bardzo powoli i trochę leniwie, bo staram się zapisywać na bieżąco wszystko co robię. Wcześniej oczywiście robiąc Senny sweter, robiłam notatki, ale teraz gdy zajrzałam do notatek, to niewiele mogę rozczytać. Nie jeden lekarz by się nie powstydził mojego pisma. Dość napisać, że listy zakupów mężowi muszę pisać na komputerze i drukować, bo inaczej biedaczek dzwoni, by się dopytać co miał kupić.  Więc tym razem od razu w komputerze staram się pisać. A jak wiadomo, jak komputer włączony to ciągnie to do fejsbuka, to do innych ciekawych stron. Tak więc zobaczymy jak szybko będzie mi się dziergać i pisać. 
A Wy? Co u Was słychać?
Zapraszam na 




   


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!