Szukaj na tym blogu

środa, 22 czerwca 2016

Już wkrótce wakacje i ostatnie WDiC

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.


Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.


Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 




Mój rytm życia dostosowany jest do roku szkolnego. A ponieważ koniec roku już bliski to czuję powolny wzrost formy ;-) i chęci do pisania, czytania i dziergania. 

Dziergam jak zawsze coś na wczoraj, czyli 3 króliczki, które już powinny być gotowe, a na pewno muszą być gotowe na piątek. Mam nadzieję, że nie będę musiała spędzać dwóch ostatnich nocy tylko na tym zajęciu. W każdym razie robię trzeciego, a potem tylko wypchać, zszyć, wyhaftować buziaczki i dodziergać sukieneczki. 

Czytam "Ukryta siła. Jak stałem się jednym z najsprawniejszych ludzi na świecie i odnalazłem siebie" Richa Roll, której to tytuł mówi o książce niemal wszystko.
Rich Roll to amerykański prawnik, były alkoholik, facet z nadwagą, który w wieku 41 lat zaczyna zmieniać diametralnie swoje życie, zmienia dietę, zaczyna uprawiać sport i już wkrótce zaczyna brać udział w najtrudniejszych zawodach,  czyli w hawajskich ultramaratonach, gdzie trzeba przepłynąć dziesiątki kilometrów w oceanie, następnie przejechać setki kilometrów rowerem by zakończyć to ponad 100km biegiem w gorącym i wilgotnym powietrzu. 
Bardzo jestem ciekawa jak Rich tego dokonał, na razie jestem na etapie przejścia przez Richa odwyku. 

A wy co czytacie i dziergacie? Zapraszam na   







PS. W przyszłym tygodniu może tak się wydarzyć, że WDiC będzie dopiero w piątek, bo przez kilka dni nie będzie mnie w domu, nie biorę ze sobą komputera i nie przewiduję okazji do korzystania z komputera na wyjeździe.  Mam zamiar przygotować wpis wcześniej, ale nie wiem jak wyjdzie to w połączeniu z linkowaniem. 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!