Szukaj na tym blogu

środa, 15 czerwca 2016

Wspólne dzierganie i czytanie, czyli biegiem do formy

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.


Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.


Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 


Ostatnio bardzo wciągnęłam się w bieganie. I nie wystarcza mi tylko biegać, chciałabym wiedzieć jak robić to lepiej, łatwiej, na dłuższych dystansach. A wiedzy nigdy nie za dużo. Ostatnio więc studiuję sobie gazetkę "Biegiem do formy", z której pochodzi widoczny pod zdjęciem cytat.

Na razie nie bardzo mnie interesują tzw. plany treningowe. Na razie szukam informacji co jeść, by mieć siłę do biegania, a przy okazji panować nad apetytem, a także jak się rozciągać i ćwiczyć, by wzmocnić ciało i by na drugi dzień po treningu nie chodzić obolała. 

A na drutach wciąż sweterek. Koniec roku szkolnego to u mnie tradycyjnie spadek zainteresowania dzierganiem. To taki wrażliwy czas, wymagający skupienia na pracy, a druty wcale nie są bezmyślnym zajęciem, przynajmniej nie w moim wypadku. 

A u Was co słychać? Zapraszam na 






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!