Szukaj na tym blogu

środa, 8 lipca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 85

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *


W tym tygodniu żyję w innym świecie, w innym wymiarze, unoszę się kilka centymetrów nad ziemią i wszystko tylko dzięki farbom, pędzelkom i oczywiście doborowemu towarzystwu innych zakręconych malujących osób.  Zdjęcie nie jest z pracowni, ale z domu. Wyciągnęłam paletę i postanowiłam użyć jej do zdjęcia i oczywiście od razu musiałam zacząć paćkać na płótnie i poprawiać stary obraz ;-) 

Na razie prac z "pleneru" (piszę plener w cudzysłowie, bo plenery są zwykle wyjazdowe i maluje się w terenie, a ja chodzę do pracowni i maluję ze zdjęć) nie mogę pokazać, bo czekają na zbiorową wystawę w domu kultury we wrześniu. 

Jednak jestem tak zakręcona na punkcie malarstwa, że pewnie powstanie jeszcze nie jedna praca, która wrzucę na bloga.

Wieczorami trochę dziergam i trochę czytam. Jeśli chodzi o dzierganie to wciąż pracuję nad sukienką, którą powinnam była dawno skończyć, ale  wciąż jeszcze nie zrobiłam tego przez problemy z ręką. 

Jeśli zaś chodzi o "Szczygła" to mój zachwyt lekko osłabł, chwilami mi się dłuży, może dlatego że ciężko mi wrócić myślami z pleneru. Ale powoli zbliżam się ku rozwiązaniu zagadki? I  znowu nie mogę się doczekać, by znaleźć chwilę dla książki. 

A Wy? Co u Was słychać? 

Zapraszam serdecznie na 

I bardzo proszę, nie zapomnijcie dodać link do tego postu w swoim środowym wpisie. Bardzo mi zależy, aby nasza zabawa wciąż trwała i się rozwijała, czym więcej osób dowie się o naszej zabawie tym lepiej. 


   
   

PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!