Szukaj na tym blogu

wtorek, 2 kwietnia 2013

2 kwietnia Dzień Autyzmu / April 2 Autism Day

Nie planowałam tego postu.
Mam dzień autyzmu każdego dnia, tak więc nie muszę i nie chcę obchodzić tych świąt. 

Nie mam nowych zdjęć Julka.
To jest całkiem nowe (było zrobione w 2011) - Julek w czasie zajęć z Integracji Sensorycznej

I wasn't planning this post. 
I have autism days every day so I don't have to and don't want to celebrate this "holiday".

I don't have new photos of Julek. 
But this one is quite new (it was made in 2011) - Julek during his SI therapy:
 Ale to jest moje ulubione (Julek ma ok. półtora roku)
But this one is my favourite (Julek is about year and half)


Korzystając z okazji chciałam Was prosić jak co roku:

Przekaż 1% podatku

W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 4785 Rosłaniec Juliusz
Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.

4 komentarze:

  1. Mam ochotę wywalić cały świat.................
    Mój młody wszedł w okres dojrzewania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro - wiem, że to nie wiele pomaga, a czasami jest wręcz odwrotnie i człowiek ma ochotę palnąć osobę, której jest przykro.
      Mi już teraz cierpnie skóra na ten okres dojrzewania i w ogóle na całe przyszłe życie mojego syna. W naszym przypadku to powiedzenie Małe dzieci mały kłopot, duże dzieci duży kłopot sprawdza się w stu procentach.
      Jeśli jesteś z Suwałk lub okolic to mogę tylko zaproponować spotkania z mamami nastoletnich autystyków. Może będzie lżej na duszy, gdy człowiek spotka osoby z takimi samymi problemami.

      Usuń
  2. A ja myślałam ,że dzień autyzmu jest jakoś w grudniu?:)Zresztą tak jak i Ty mam go codziennie:)Pozdrawiam i wytrwałości życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w grudniu to chyba jest Europiejski Tydzień Autyzmu, a w kwietniu jest Światowy Dzień Autyzmu.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!