Szukaj na tym blogu

środa, 30 stycznia 2013

Wiosenne wdzianko - Spring Jacket


Mam do pokazania 2 nowe prace (i kilka zaległych), ale nie bardzo wychodzą mi zdjęcia, bo jak sami wiecie pogoda jest okropna, ciemno, szaro i deszczowo.

A od niedzieli dziergam wiosenne wdzianko z Katii na drutach 7,00/
Zainspirował mnie wzór z gazetki Sabrina Trendy 2011, ale robię po swojemu, bo włóczka zupełnie inna i opis niedokładny.
Wiem, przypomina wielki beret. Jest robiony na bazie koła - bez zszywania i rękawki mają byc niezbyt długie.

Niestety tak ostatnio zajęta jestem drutami, że nie czytałam żadnej książki.





I have got two new projects finished (and some old ones) but I can't take decent photos as the weather is awful, it's dark and rainy.

Since Sunday I've been knitting Spring Jacket; yarn - Katia, needles - 7,00.
I was inspired by the project from Sandra trends 2011 but my yarn is different and the description contains some mistakes and I'm doing on my own.

I know, it looks like a big hat. It's going  to be a big circle with 3/4 sleeves.

I've been so occupied with knittnig that I haven't read any book.


Joining Ginny, who writes on her blog
~ Two of my favorite things are knitting and reading, and the evidence of this often shows up in my photographs. I love seeing what other people are knitting and reading as well. So, what are you knitting or crocheting right now? What are you reading? Take a photo and share it either on your blog or on Flickr. Leave a link below to share your photo with the rest of us! ~

7 komentarzy:

  1. kolorki wiosenne, ciekawe jak wyjdzie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, aż się weselej robi, bardzo jestem ciekawa finału:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, podobnie jak poprzedniczki, zwróciłam uwagę na cudne kolorki włóczki. Trzymam kciuki by robótka się udała bo ciekawa jestem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i odważnie połączone kolorki!Aż chce się wiosny:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!