Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 listopada 2010

Tort Barbie

Uległam szaleństwu i przygotowałam córce na 4 urodziny tort z lalką Barbie. Ponieważ na ten pomysł natknęłam się “za 5 dwunasta”, to nie miałam czasu szukac dekoracji typu perełki czy też barwniki spożywcze. Tort został przykryty masą z pianek, co miało tworzyc spódnicę lalki. Ponieważ nie mam zupełnie drygu do dekorowania ciast i potraw, to i tak jestem zadowolona z tego co wyszło.



A tu z solenizantką, która od razu chwyciła za spódnicę, żeby zajrzec co kryje się w środku.



I tak o to moja córeczka skończyła już 4 latka. Nie było planowanych hucznych urodzin, bo oczywiście dzieci znowu chore.



Pozdrawiam Was  bardzo serdecznie
Makneta

28 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia urodzinowe dla Małej solenizantki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona już ma 4 lata? To prawda, że cudze dzieci szybko rosną:)))
    A barbie ma "słodką" spódniczkę czy z materiału?
    Ślicznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie Ci wyszla ta tortowa lala :)Az mi sie przypomnialo jakie wielkie oczy zrobila pare lat temu moja cora jak jej takiego torta zrobilam...

    Wszystkiego najlepszego dla malej-duzej jubilatki, samych radosnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny tort, widać solenizantka, z lekka w szoku.
    Takiego materiału balowego zapewne jeszcze nie widziała:)))
    Zdrówka dla małej soleniztki, bo najważniejsze.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny tort! Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla solenizantki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia dla Jubilatki! Usmiechu na każdy dzień!!!

    A tort - prześliczny! Żadne perełki nie są potrzebne. Jak znam czteroletnie dziewczynki - wystarczy, że jest różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały tort.
    Wszystkiego najlepszego dla solenizantki.
    Dużo zdrówka dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooooo fachowo:)
    I Aurorka wygląda bajecznie:)
    Szacun:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny taki tort! marzenie każdej dziewczynki, ja myślę nad tortem dla mojej 3 latki- muszę przyspieszyć to myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny tort! Jak to nie masz drygu? Lala cacana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Intrygujący ten tort! A dla solenizantki wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat dla córeczki. Taki tort to ja chętnie sama bym zjadła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Radości życzę dużo dla Twojej Córki! Duża Dziewczynka!
    No nie pisz że nie masz drygu do dekorowania! Przecież ten tort jest przepiękny!
    Mnie czeka na 9 grudnia nie jeden, a dwa torty Hello Kitty... Masa piankowa najlepsze co może być - zawłaszcza że ja nie uznaję marcepanu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to mistrzostwo świata !
    Tort wygląda rewelacyjnie i jest na pewno smaczny :-)
    Sto lat dla Judysi- co mi przypomina ten niezwykły czas 4 lata temu gdy czekałyśmy na dzieci :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. łe, jak bym taki tort miała to też bym zaglądała co jest pod spodem! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Apetyczna Barbi! śliczny torcik! tylko pozazdrościć pomysłu! najlepszego dla Twojej 4-latki! Moja 4-latka z sierpnia:) ale nie wpadłam na taki pomysł z tortem! super, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ściskam Judysię i składam jej najlepsze życzenia:)
    Ten tort jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla Judysi,głównie zdrówka.A tort wspaniały,ta masa na to zapewne z pianek JOJO? nie mam odwagi jej robić ale Tobie wyszła ekstra,jak leisty materiał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze życzenia dla Małej Jubilatki :))
    Ależ ten czas szybko leci :)
    Super torcik wyszedł!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie i apetycznie wygląda.pozdawiam a małej 100 lat

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego dla Solenizantki. Wyobrażam sobie jej radość z tortu! Wspaniały.


    anka

    OdpowiedzUsuń
  22. Makneto,
    wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla Twojej małej córci.
    I nie bądź taka skromna, tort bardzo ładny :)
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na ozdobienie tortu.
    Trochę późno ale dołączyłam do wspólnej nauki robienia chusty, na razie mam za sobą pierwszy etap. Zdjęcie na blogu: www.agulka77.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie wyszło rewelacyjnie, prosto i z klasą :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudny ten tort!!! :)
    I spóźnione życzenia dla jubilatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat! Sto lat! I niech rośnie zdrowo Mamie na pociechę i nie tylko!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sto lat dla Judysi! I ja chciałam zakupić taki lalkowy tort dla mojej, ale plany mi się pokrzyżowały, gdyż rozwaliłam auto i nie było jak dowieźć z Poznania. Niestety nie wpadłam na taki pomysł jak Ty i pewnie nawet nie umiałabym. Twój torcik był śliczny! Całuję, Ula

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki cudny tort,moja córcia tez nie dawno obchodzila urodzinki i mialam do wyboru taká lale lub hello kitty i padlo na to drugie,zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!