Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 stycznia 2013

Wyróżnienie



Bardzo dziękuję Inie z bloga Szydełkowe inspiracje za wyróżnienie. Bardzo to miłe. Postanowiłam tym razem w miarę szybko napisac, chociaż żyję ostatnio z głową w chmurach :- )
Ino, bardzo Ci dziękuję.
A o to

Zasady powyższego wyróżnienia:

każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 
 
 
Siedem faktów z mojego życia:
1. Marzę by nauczyc się malowac, robic gliniane naczynia i witraże, a także  oprawiac książki i notesy.
2. Mogłabym żywic się wyłącznie słodyczami - czekoladą, ptasim mleczkiem i chałwą.
3. Uwielbiam kawę i colę. Inne napoje mogą dla mnie nie istniec.
4. Nie lubię podróży, ale chciałabym spędzić trochę czasu gdzieś na ciepłych plażach. Żeby można było się teleportować :-)
5. W telewizji oglądam tylko komedie romantyczne i filmy akcji. 
6. Nie cierpię sprzątania i tym podobnych codziennych przyziemnych spraw.
7. W tym roku kończę 40 lat i będę obchodziła 20 rocznicę ślubu.

Wyróżnienie przekazuję

Chętnie bym dokończyła więcej, ale wymogiem było 15. Lubię wszystkie blogi, które dodałam do listy obserwowanych. Nawet jeśli ostatnio nie komentuję, troszkę mam mniej czasu na bywanie na blogach. 


 

10 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia! Solidaryzuję sie z Tobą w 100% w punkcie 2.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie dziekuje Ci za to wyroznienie..Nie myslalam ze cos takiego otrzymam w tym roku..czyli pieknie rozpoczelam rok...dzieki Tobie..Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Nie gniewaj się, ale ja ich nie przyjmuję. Pisałam o tym tu:
    http://hobbyata.blogspot.com/2010/03/mio-ale.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i dziękuję! Jest pare rzeczy z którymi mam tak jak Ty :) Kawa to magiczny napój :), przy podróżach nalezy się teleportować, a jeszcze lepiej by pakowanie i rozpakowywanie mialo swój przycisk na walizce i robilo się samoistnie :) Też lubię ptasie mleczko i czasem to dobrze że w Danii go nie ma, bo pochłanialabym pięterko za pięterkiem :) I filmy akcji :) Najlepsze takie by film od poczatku do końca tak wciągał, że nie zdąże nawet szydełka wbić w robótkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, gratuluję wyróżnienia i dziękuję, że znalazłam się na Twojej liście :)
    Łańcuszka nie kontynuuję, bo takie mam zasady... Za to będę wyróżniać komentarzami, ile mi mocy w klawiaturze starczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, dziękuję ślicznie!!!!
    postaram się jutro wyróżnić kolejne wspaniałe blogi!
    bardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za wyróżnienie mnie :). Ogromnie mnie cieszy, że podoba Ci się to co robię, ale nie gniewaj się - dalej tego wyróżnienia nie przekażę. Po prostu z zasady nie biorę udziału w takich zabawach :). POzdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy podobnie...marzenia, kawa , podróże....sprzątanie beeee... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Makneto dawno nie miałyśmy kontaktu, ale obiecuję zaglądać do Ciebie częściej, tak tu miło :)

    Podobnie jak kilka moich poprzedniczek, nie biorę udziału w zabawach łańcuszkowych,informuję o tym na swoim blogu za pomocą banerka.... choć przyjemnie zostać wyróżnioną, dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!