Szukaj na tym blogu

czwartek, 27 stycznia 2011

Mały wiosenny ptaszek

Na facebooku spotkanie w piątek Robótkowe spotkanie on-line od 17.30 do 23.00
Tym razem przywołujemy wiosnę - w sumie to ja po raz pierwszy mam zamiar brac udział w tym spotkaniu.


Co by tu zrobic wiosennego? Może jakiegoś ptaszeczka?
Na Ravelry już od dawna w kolejce miałam kilka zabawek - chociaż ich dzierganie nie idzie mi najlepiej.

Mój faworyt:  Wiosenny kurczak - Spring Chicken -   
Kaczki - Ducks
Mały słodki ptaszek - Sweet little bird  - ten podoba się Judysi najbardziej
Wiosenne szkraby - Easter peeps
Wiosenne pisklę - Srping chick
Pisklak i jajko Chick and egg
I jeszcze takie cudo - z jednej strony króliczek z drugiej kurczaczek (chyba jednak wychodzi daleko ponad moje zabawkowe umiejętności) Mini reversible duck to bunny




Wszystkie zdjęcia pochodzą z Ravelry


Zabawki zabierają duuuuuuuuuuuuuuużo czasu i jak dla mnie najtrudniejsze jest ich wykończenie, ale spróbuję zrobic chociaż tego niebieskiego ptaszka, który podoba się Judysi.

PS. Chustę dokończyłam dziś w nocy - tak między 2 a 3 - nie mogłam zasnąc póki jej nie skończyłam. Dzięki Rene Teraz zostało tylko namoczyc, zblokowac i pokazac publicznie w całości. A swoją drogą to kobitka od tego wzoru sprytnie to sobie wymyśliła.

15 komentarzy:

  1. Boskie są te ptaszyny! Ciekawe, jak ci wyjdą?

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba ten chicken & egg, ale Judysiowy też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. :) Tak bez pytania pozwoliłam sobie pobuszować na Twoim blogu i powiem szczerze jestem urzeczona Twoimi pracami. Przepiękne dzieła, a szale zachwyciły mnie najbardziej. Ptaszunie cudowne , takie kochaniutkie, milusie. Pozdrawiam cieplutko. Cieszę się że Cię odnalazłam w necie i pozwolę sobie jeszcze zajrzeć od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, rzeczywiście są boskie, ale nie wiem czy dam radę choc jednego wydziergac.
    Ulcia, bardzo mi miło, że Ci się u mnie podoba. Ale ptaszeczki nie są mojego autorstwa - to tylko takie propozycje w stylu co by tu wydziergac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne!
    Znając Twój talent, to na pewno się uda :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne !!!
    Kurczaczki przesłodkie :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam opinię Judytki - ten niebieski cudaczek jest obłędny! Porwał moje serce normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. te pierwsze sa super.Chyba je wykombinuję na szydełku

    OdpowiedzUsuń
  9. Bean, zawstydzasz mnie.
    Theyooka, pozdrawiam.
    Alex, w między czasie Judytka zmieniła zdanie i stwierdziała, że króliczko - kurczak jest fajniejszy, ale on nie na moje umiejętności.
    Trzydziestolatka, na ravelry na pewno jest sporo wzorów na szydełkowe ptaszki - jakby co służę pomocą w tłumaczeniu z angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne drobiazgi;-)
    Ojej, czy to już wiosna i Wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kury są obłędne. Właśnie mi przypomniałaś, że kiedyś podobne robiłam tylko bez wzoru. Moje miały krótkie łapki takie trochę kaczkowate. Twoje ładniejsze-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jak nie na twoje umiejętnosci to ja nie wiem na czyje!!!!
    pewnie i jest duzo wzorów na szydełko ale po pierwsze nie lubię oglądać za duzo,bo na koncu dochodzę do wniosku,że za cienka jestem na cos takiego:) a po drugie i najważniejsze ---wolę robic sama ze zdjecia niż ze schematu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzydziestolatka, o widzisz, a ja zupełnie nie potrafię ze zdjęcia - przynajmniej w przypadku zabawek czy szydełkowych czy też na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczaki są super !!! Chyba też coś takiego zrobię .Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie zabawki są strasznie czasochlonne,zwłaszcza te, ktore mają dużo dodatkowych (małych) elementów, ale efekt zawsze się opłaca :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!