Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 września 2016

WDiC - powrót do świata dzieciństwa

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 


Muszę Wam zdradzić wielki sekret. Jako dziecko nienawidziłam Akademii Pana Kleksa. Była dla mnie głupkowata, niepoważna, taka wielka bzdura. A do tego jeszcze ten film, w którym nawet pan Fronczewski (aktor, którego uwielbiam) działał mi na nerwy. 
Muszę wyznać, że ja w ogóle nie lubiłam polskich filmów dla dzieci lub młodzieży, nie oglądałam teleranków czy tym podobnych programów. Większość tych produkcji mnie drażniła. 
Ale teraz muszę się przeprosić z Panam Kleksem i przeczytać, by przerobić go razem z córką. Więc czytam... Od tygodnia przeczytałam 2 strony. 
A robótkowo, bardzo powoli, kilka listków haftu przybyło. A robi się zimno i przydałoby się kilka sweterków dokończyć. 
A co u Was słychać? Zapraszam na 




   


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!