Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 czerwca 2013

Zima / Winter

It's summer outside but I show you my winter oil  painting. It's based on Julian Fałat's watercolour painting. It's my sixth one.
Za oknem lato a ja pokazuję mój zimowy obraz. Namalowany w oparciu o akwarelę Juliana Fałata. To mój szósty obraz.

 I'm knitting all the time and I hope to show the effects soon.
Na drutach dziergam cały czas i mam nadzieję wkrótce pokazać efekty.

And thank you very much for your commets under my previous post.
I bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.

6 komentarzy:

  1. That's really good! You're getting better all the time.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obraz. Rozumiem, że masz już w domu małą kolekcję; wspaniale.

    pozdrawiam

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no nieźle poczynasz sobie z tym malowaniem, przepraszam malarstwem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygląda ten obraz :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie odkryłam Twojego bloga .. pięknie malujesz :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!