Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Szyc mi się chce - tutoriale z sieci

Dawno już nie poszukiwałam w sieci inspiracji co by uszyc córce. Ale ostatnio znalazłam kilka ciekawych projektów. Nie wiem czy coś uszyję, ale ponieważ zwykle gdzieś mi umykają linki zapisuję tutaj ze zdjęciami.

Zdjęcia oczywiście pochodzą z zalinkowanych blogów
Sukieneczka nr 1 na mojej liście do zrobienia
60s inspired childrens jumper


Fajna kurteczka:
Fall into ruffles
Spódniczka z taśmy ze skosu
It's okay to be biased
Spódniczka plisowana z kieszeniami
Pleated pocket skirt
Pomysłowa bluzeczka ze spódniczką
Sail away school dress
Kamizelka?
Central park swing coat
Spódniczka z kolorowymi klinami
Peggy skirt
Fajna spódniczka z dzianiny
Gypsy skirt


60 minutowa sukienka
The 60 minute dress



8 komentarzy:

  1. Uszyte przez Ciebie spódniczki są rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale one nie są mojej, to tylko tutoriale z siecie

      Usuń
  2. spódniczka z plisami jest reewelacyjna
    Dzięki za podzielenie się linkami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to szyj i się pochwal, a my będziemy podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się pokazac jakieś efekty.

      Usuń
  4. Ta z klinami jest cudowna! Kiedys cos podobna mialam, kliny byly dzinsowe jak cala spodniczka - ald czerwone guziczki tez mialam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taką skończyłam i wkrótce bedą zdjęcia :-)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!