Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 grudnia 2011

To był rok...

raczej niezbyt udany dla moich prac.
Wydziergałam tylko 9 chust-szali, 3 sweterki i kilka drobiazgów.


Oczywiście na drutach wciąż mam kilka prac, niektóre niedokończone od kilku sezonów, inne zaczęte tylko ostatnio.

Nie udało mi się wiele zaplanowanych rzeczy, różne życiowe zawirowania okazały się silniejsze niż chęc oddania się pasji. Wciąż mam jednak ochotę zrealizowac niektóre wyzwania, które sama sobie postawiłam - jak np. Ubranie to wyzwanie z zeszłego roku - może tym razem się uda. Mam też oczywiście zamiar nadrobic wszystkie zaległości względem osób, które czekają na coś ode mnie.

Planuję też parę nowości, ale czy się uda? Nie wiem, ostatnio moje doba skróciła się do minimum i większośc czasu poświęcam dzieciom i pracy.

8 komentarzy:

  1. Rozumiem,żez ilości udziergów jesteś niezadowolona, bo jakość -extra! A reszta to jak u każdego, nie przejmuj się. Sama wolę nie podsumowywać, bo się okaże, że nawet 50% różnych rzeczy nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak jak gooocha wolę nie robić podsumowań ;-) Wolę się nie dołować. U Ciebie wynik robótkowy wcale nie jest taki zły.

    Życzę Ci na ten Nowy Rok pomyślności i pogody ducha oraz tego, żeby udało Ci się zrealizować wszystkie Twoje plany.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja życzę Ci dużo sił w życiu codziennym i dużo zdrowia do pokonywania przeciwności losu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makneta, jesteś niesamowita w jakości i liczbie wykonanych prac. Naprawdę! Niezależnie od tego, co sama o tym myślisz :)
    A i tak najważniejsze w robótkach jest to, o czym ostatnio wspominałaś - to najdoskonalszy odstresowywacz. I tego się trzymaj i przez cały Nowy Rok chwal się swoimi wyrobami ku pokrzepieniu naszych serc.
    Życzę Ci wszelkiego powodzenia, na wszystkich Twoich niwach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdecydowałam nie robić podsumowań ale Twój wynik szczególnie pokazany na jednym zdjęciu bardzo mi się podoba ;))) bardzo mi się podobają wzory które wybrałaś do realizacji w kończącym się 2011 roku i życzę Ci jeszcze większych efektów w następnym roku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu pięknie wydziergane chusty i szaliczki :))
    Życzę Ci Wszystkiego dobrego na ten nadchodzący Nowy Rok pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Makneto, jakie trochę?! 9 chust i 3 swetry to imponujący wynik! I w dodatku jakich fajnych chust! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za życzenia i wzajemnie!!! Powodzenia w realizacji planów! Trzymam za Ciebie mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!