Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 lutego 2013

Szal(ik) / Shawl (Scarf)

Dzisiaj krótko, bo jestem taka śpiąca, że nie mogę myślec ;-)

Today short, I'm so sleepy that I can't think ;-)

Chciałam tylko podziękowac za wszystkie komentarze pod ostatnimi postami.

I'd love to thank for all comments under my last posts.

 I pokazac nowy produkt.

And show a new item. 






Włóczka Magic Angora YarnArt - 1 motek
Druty Addi Lace - 4.00
Wymiary: 150 / 52 cm

Yarn Magic Angora YarnArt - 1 skein
Needles Addi lace- 4.00
Size: 59"/20.5"

25 komentarzy:

  1. Na Twojej szyi wszystko ładnie wygląda. Choć kolorki nie moje, to omotana chusta wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tęczowy szal.Ja właśnie robię tęczową chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny!!! Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Ty sypiasz??? Czy masz krasnoludki? :)
    Piękny szal!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny szal..pieknie cieniowany.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak tęcza ! Śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten szalik :) uwielbiam takie kolorowe włóczki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo radosne jak dla mnie kolorki, akurat na przeciągającą się zimę - choc trochę człowiekowi lepiej, gdy spojży na cos kolorowego :) Piekny szaliczek! A wiesz, że strasznie podobaja mi się Twoje zdjęcia, które ostatnio pokazujesz:) Tylko mi tu nie mów że to przez tło na zdjęciach, bo ja raczej myślę, że to przez główną postać na zdjęciach :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal jest piękny, delikatny i te cudne wiosenne kolorki, eh... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kolory :-) Piękny szal :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! I te kolory! Wspaniała bateria w te szarą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał! Jakie cudeńko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny,milutkie kolory,czekam na wdzianko wiosenne,jestem ciekawa jak to będzie wyglądać,

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne żywe kolory w sam raz na wiosnę,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne żywe kolory w sam raz na wiosnę,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny szal i w dodatku w takim energetyzującym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny, a kolorki cudnie się układają!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny :) Zapraszam do siebie po odbiór Blogowego serduszka przyjaźni :) (post - małe chwile szczęscia). Pozdrawiam Cię serdecznie. Ina

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny szal, śliczny wzór :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez długi czas nie mogłam wejść tu, by Cię odwiedzić, ale teraz już nie mam przeszkód, więc jestem.
    Połaziłam, obejrzałam i jestem pod ogromnym wrażeniem wszystkiego, co widziałam, a widziałam piękne rzeczy w wielkiej ilości i różnorodności.
    Podobają mi się Twoje dzianiny.
    Widziałam też karmnik, który trzyma się całkiem dobrze i jak widziałam na fotkach ma sporą gromadkę wielbicieli Twojej kuchni.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!