Szukaj na tym blogu

piątek, 1 kwietnia 2011

Sew Along

Od pewnego czasu odwiedzam i podziwiam blog utalentowanej Jess, która szyje ciuszki swoim córeczkom oraz pokazuje jak je wykonac.
Tym razem mam zamiar wziąc udział w Sew Along.
Będziemy szyc bluzeczkę - tuniczkę.

I've  been visiting and admiring a  blog of very talented person - Jess for quite a long time. She sews her daughters' clothes and makes tutorials.
I'm going to take part in Sew Along with Jess.
We're sewing this blouse:
 zdjęcie oczywiście pochodzi z bloga Jess.
the photo comes from Jess's blog

Start we wtorek 5 kwietnia. Wprawdzie w tygodniu po pracy jestem zwykle padnięta, ale tym razem spróbuję dotrzymac kroku.

Start - Tuesday 5th April.
Although I'm usually really tired after work on weekdays, I'll try to follow the lead.

11 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia!
    Ja noszę podobne tuniczki, tylko u mnie minimalne marszczenia są pod biustem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta tuniczka, popatrzę jak Ci idzie i może skuszę się i też uszyję:) trzymam kciuki za Twoją pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tuniczka!
    Wpadłam, aby Cie wiosennie uściskać.Czujesz wiosnę?
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuniczka jest śliczna.
    Trzymam kciuki za realizację :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie po niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Jess to bardzo pomysłowa pani.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubie jej bloga :)Ale niestety z moim angielskim jest kiepsko... właściwie to prawie wcale nie znam, więc jedynie moge oglądać i podziwiać. Możesz mi wytłumaczyć, na czym polega ta zabawa?? Też z chęcią wzięłabym w niej udział :)


    Ps. Iwona juz się znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymajcie kciuki, bo rzeczywiście będą potrzebne.
    Tkaitka, tak wiosna już ciut bliżej.
    Rossali, zabawa po prostu polega na tym, że Jess, będzie przez kilka dni podawała kolejne kroki w szyciu tuniki. Na razie podała potrzebne materiały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po kibicuję, a potem może i ja uszyję dla mojej córci taką tuniczkę ;-)
    I oczywiście kciuki trzymam :-0

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno dasz radę ! zdolna z Ciebie dziewczynka ! i.....
    PROŚBA
    Zagłosuj na pracę Arkadii /Alicja Mierzejewska/-konkurs jest międzynarodowy , a przecież musimy popierać swoje ! http://www.urbanbeautiful.com/en/design-gallery/?page=3 KLIKNIJ LOVE można 1xdziennie
    Jeżeli możesz umieść info na swoim blogu , blog Arkadii http://skarbyarkadii-beading.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznosciowe te tuniczki, ja pewnie hurtem uszylabym kilka gdybym umiala i miala maszyne, najwyzej wkrece kolezanke :o ciekawe jaki Magdo wybierzesz material, bo pewnie w tym tkwi caly urok, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!