Szukaj na tym blogu

środa, 4 czerwca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie 28

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.
Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie.*




Jak widzicie zaczęłam dziergać oczywiście coś nowego. To będzie szal - testuję wzór, którym wykonałam już jeden szal, ale jeszcze nie pokazywałam. Jak w końcu uda mi się zapisać ten wzór to będę szukać testerów :-)
I w końcu zaczęłam czytać Księżniczkę z lodu, na razie bardzo mi się podoba i styl i rozwijająca się akcja. 

A u Was co słychać? Zapraszam na 


PS. Strasznie działa mi to na nerwy, kiedy publikuję wpis z rana, przed pracą, do której lecę przez bloga z językiem na brodzie, a po pracy okazuje się, że blog nie aktualizuje się w czytnikach. Bardzo bym chciała, żeby jak najwięcej osób brało udział w naszej zabawie, jeśli nie przez publikowanie wpisów czytelniczo-dzierganych to poprzez odwiedzanie osób, które linkują swoje wpisy, a tu nikt nie wie, że już można się bawić!!!
Ale zagmatwałam.



   


   

23 komentarze:

  1. Kolor śliczny i bardzo zaciekawiłaś mnie tym szalem.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor na zdjęciu wyszedł ciemniejszy niż w rzeczywistości. A na szal trzeba będzie poczekać, bo popsuły mi się ulubione druty.

      Usuń
  2. Będzie Ci się podobać - ja skończyłam ją czytać w ubiegłym tygodniu. Teraz czytam drugą część - "Kaznodzieję".
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety idzie mi powoli, bo w tym tygodniu prawie w ogóle nie mam czasu

      Usuń
  3. Sliczny ten szal. Dla mnie to kolejny powod, by cwiczyc na drutach. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz, ćwicz, widziałam na fejsie. W wakacje postaram się wrócić do nagrywania filmików i przygotowywania kolejnych lekcji robienia na drutach. Mam nadzieję, że syn choć na trochę przyjedzie do domu i trochę mi w tym pomoże.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie się zapowiada! Magda , a co robisz 14.06.? Może wspólnie podziergamy w jakimś ustronnym publicznym miejscu. Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o jakimś spotkaniu, ale niestety jestem w tym terminie cały dzień na imprezie w Augustowie.

      Usuń
  5. Mnie tez czytnik wyswietla dopiero po kilku godzinach, albo nawet na drugi dzien :( Fajny ten szal- ciekawe, cz bym umiala go zrobic...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny zestaw. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka śwetna :) szal ma ładną zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor nazywa się petrol i tak naprawdę trudno stwierdzić czy jest bardziej niebieski czy bardziej zielony.

      Usuń
  8. Pięknego koloru będzie tajemnicza chusta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie tajemnica, a jakoś tak wyszło, że do tej pory nie zblokowałam jeszcze pierwszego szala i dlatego nie pokazałam jeszcze na blogu.

      Usuń
  9. Kolor boski! A ja od jakiegoś czasu mam tylko jedną robótkę i bardzo mi z tym dobrze, aż sie wierzyć normalnie niechce. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też starał się trzymać jednej robótki, ale coś nie wychodzi mi, niestety.

      Usuń
  10. Szal będzie super, juz widzę, bo i świetny wzór i piękny kolor. Zaciekawiłas mnie książka, chyba kupię i wezmę na tapetę :)
    Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest napisana w fajny sposób, bardzo mi odpowiada taki kobiecy styl :-) Szal mam nadzieję, że pomimo przygód z drutami, będzie wyglądał dobrze.

      Usuń
  11. A ja znowu dopiero w czwartek dołączam ;) Myślę, że już tak te środowe spotkania zapadły nam w pamięć, że nawet przy jakichkolwiek opóźnieniach my i tak publikujemy post najszybciej jak się da i odwiedzamy innych, także nie przejmuj się małym technicznym problemem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, posty można dodawać do następnego wtorku. Cieszę się, że wyzwanie zapadło Wam w pamięć :-)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!