Szukaj na tym blogu

środa, 9 lipca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie 33

*Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.
Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie.*


Jak widzicie bardzo się opuściłam w czytaniu. Nic nie skończyłam, przeczytałam tylko kilka stron. Całe dnie i wieczory żyłam sztuką :-)
Poza tym kończę szal, o którym wspominałam w zeszłym tygodniu. Zostało mi jedno powtórzenie wzoru i połączenie (zszycie) dwóch części ze sobą.

Ze stosiku, o który pokazywałam w zeszłym tygodniu napięłam 1 chustę tylko. Tak więc mój plan wykończeniowy przechodzi na ten tydzień. Dzisiaj był ostatni dzień moich warsztatów, więc już będę miała więcej czasu i więcej spokoju, bo mąż od czwartku do niedzieli na pewno będzie pochłonięty Suwalskim Festiwalem Bluesowym (Suwałki Blues Festival 10 - 12. 07. 2014) , na który przy okazji serdecznie zapraszam.

A teraz zapraszam do dzielenia się linkami i zdjęciami do Waszych wpisów.
Serdecznie zapraszam na



   

   

15 komentarzy:

  1. Chyba mi zjadło komentarz. Życie sztuką też jest dobre dla zdrowia, a chusta imponująca. A ja już się nie mogłam doczekać - uzależniłaś nas i bez środowej linkowni jesteśmy jak dzieci we mgle. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta, w podobnym kolorze robię sobie sukienkę.Pokażę ile mam za tydzień. Jaką książkę będę czytała - nie wiem jeszcze, może tego samego autora.
    cieszę się ,że do was dołączyłam, zacznę więcej czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś. W wolnej chwili zajrzę poczytać i zobaczyć co działasz.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Sliczny ten niebieski kolor i to, co z niego bedzie. Bardzo chcialbym kiedys dotrzec na ten Festiwal. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie do końca niebieski, ale komórką zrobione zdjęcia, więc kolor ciut przekłamany.
      :-) Zapraszam, w tym roku to pewnie będzie trudne, ale w przyszłym może uda Ci się przyjechać.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super! Zastanawiałam się nawet ostatnio czy już nie masz w ogóle czasu na robótki.

      Usuń
  5. Ładny szal :) A czy pochwalisz się jakimiś warsztatowymi pracami? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, nie bardzo mam czym tak szczerze mówiąc. W ciągu tygodnia miałyśmy 3 odrębne w sumie dziedziny - fotografię, malarstwo i grafiką. Z fotografii po kilku godzinach indywidualnej pracy z prowadzącą mam wybrane 5 fotek, które mają być na wystawie poplenerowej i do tej chwili nie bardzo chcę je upubliczniać. Malowałam też 2 obrazy - 1 akrylem i nie bardzo jestem zadowolona, bo pierwszy raz malowałam 1 dzień i z natury, a drugi olejem jest wciąż w toku i muszę go jeszcze skończyć. A jeśli chodzi o grafikę to uczyłam się podstawowych technik, ale nie bardzo mi wychodziło :-(

      Usuń
  6. Czytam i dziergam i robię różne inne rzeczy :)
    Nadaję się więc :) Opisuję to na blogu: http://impresje-naili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naila, idea zabawy polega na tym, żeby raz w tygodniu zrobić fotkę aktualnie czytaniej książki i wykonywanej robótki (wcale to nie musi być coś na drutach) i napisaniu kilku słów na ten temat i podlinkowaniu do mojego środowego postu, tak aby inne dziewczyny mogły bezpośrednio stąd trafić na twojego bloga. Zapraszam do wzięcia udziału w takiej formie w naszej zabawie.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Acha :) To zobaczę jeszcze co i jak.. Hymm.. musiałabym czytnik fotografować, co wydaje mi się bez sensu, ale jeśli będę czytać coś papierkowego, to może mi się uda dołączyć :)

      Usuń
    3. To zrób zdjęcie robótki w toku, a do tego napisz kilka słów o czytanej książce i dodaj link pod postem z dzisiejszą datą.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!