Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 lipca 2014

Maszeruj, albo giń

Maszeruj, albo giń to moja nowa robótkowa dewiza, która obejmuje zaczęte i nie dokończone projekty.
W myśl tej bardzo nowej dla mnie dewizy wykańczam wszystkie zaległe prace, a to co nie podoba mi się, mam zamiar po prostu spruć. Na razie do etapu prucia nie doszłam, na razie staram się maszerować i nie poddawać się.  Stąd właśnie te wszystkie prace, które ostatnio pokazywałam i które jeszcze w niedługim czasie mam zamiar pokazać. Póki co mam szlaban na zaczynanie nowych robótek.

Niestety są w moim robótkowym życiu długie okresy, kiedy dziergam, a nie robię zdjęć. Wynika to zazwyczaj z tego, że interesuje mnie dzierganie bardziej niż ostateczny efekt. Często też niestety powstrzymują mnie od dokończenia dzierganek jakieś ich defekty. Największym defektem jest konieczność zszycia. 

I tak też było ze sweterkiem Ellie wg wzoru Hani Maciejewskiej , który zaczęłam w maju 2012 roku, skończyłam dopiero w maju tego roku, z tym, że na blokowanie i chowanie nitek musiał jeszcze poczekać. I w końcu jest. Nawet są zdjęcia. 


Moja wersja jest trochę inna od oryginału, bo nie dorobiłam kontrastowej plisy na dole - tzn. dorobiłam, ale sprułam, gdyż sweterek wychodził za długi jak dla mnie. 



Zrobiony jest z Sonaty, druty 3,00\



Sweterek ma lekko kimonowe rękawy i jest dziergany w jednym kawałku - w poprzek od rękawa do rękawa.

Na końcu, na dole wg oryginału jest jeszcze kontrastowa plisa, tak by pasowała do mankietów w rękawach.




Echa komentarzy:
Bardzo Wam serdecznie dziękuję za wszystkie komplementy dotyczące błękitnej chusty.

Kobietki - testerki, bardzo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, bo lato z dziećmi nie sprzyja zbyt intensywnej pracy przy komputerze.  

7 komentarzy:

  1. Sweterek piekny , fajnie te kontrastowe rekawy wygladaja, a Ty w nim slicznie wygladasz:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka z Ciebie pierwsza klasa. A sweter zachwyca bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter śliczny.
    Widzę, że nie tylko u mnie prace leżakują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek i piękna modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dewiza bardzo dobra i trzymam kciuki za trzymanie jej się jak najdłużej! Sweterek super, ciekawe rękawy.
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tytuł posta, zwabił mnie tu bez pardonu ;-) Dobre podejście do dzianin, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!