Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 lipca 2014

Dawno, dawno temu ...

... wydziergałam wdzianko, a raczej swetrzysko, kamizelę, czy też płaszczyk oversize.

Namówiłam przyjaciółkę, by dała się sfotografować i mam materiał fotograficzny na kilka wpisów :-), a dziś zaczynam właśnie od tego wdzianka.


Zrobiony na grubych drutach, chyba 8,00 z grubej włóczki wełniano-akrylowej firmy Kartopu (nawet nie wiem czy jeszcze istnieje).





Można go nosić na dwa sposoby i raz jest dłuższy, a raz ma większy kołnierz.









W sumie to podoba mi się i nawet sama mogłaby w takim polatać jesienia, ew. na lato mieć wersję bawełnianą lub jedwabną (marzenia), ale ten powędruje na Etsy.

A póki co sprawdziłam na Ravelry, ż zaczęłam go dziergać 7 marca 2013 roku. 
Wzór z Dropsa



23 komentarze:

  1. Świetne. Śliczny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny model!Fason jak dla mnie.Podoba mi się jego podwójność.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tym oto sposobem z jednej rzeczy są dwie :)
    Świetny kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna sesja :D Świetne wdzianko, uwielbiam takie omotańce! :D Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Nie wpadłabym na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny pomysl! fajne do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wdzianko, kapitalne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajnie wyszło i świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne wdzianko. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :) I zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny !! już nabrałam na niego ochotę ;) może jesienią wydziergam .....
    aaaa i zdjęcia rewelacyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bardzo takie luzackie wdzianko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne wdzianko! Zdjęcia piękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne! Coś takiego chodziło mi właśnie po głowie :) Dzięki za namiar na wzór, chętnie skorzystam - i szczerze mówiąc na stronie Dropsa nie wpadłoby mi to w oko, Twoje wykonanie znacznie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wdzianko i super modelka:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!