Szukaj na tym blogu

czwartek, 24 lipca 2014

Błękitna chusta

Dzierganie jej zajęło mi tydzień, bo chociaż jest to już swoista powtórka, to jednak troszkę zmian musiałam wprowadzić i nie odbyło się bez prucia.
Można powiedzieć, że jestem dość zadowolona z efektu końcowego.
Wzór użyłam taki sam jak w szarym szalu.

Włóczka Holst Coast, druty 3,5 - zużyłam 1,5 motka.







Mam nadzieję, że do niedzieli uda mi się zapisać dokładnie wzór, bo mimo iż używałam tego samego ściegu ażurowego, to jednak w niektórych miejscach są drobne zmiany i muszę jeszcze trochę popracować na spisywaniem wzoru.
Jeśli chciałybyście przetestować ten wzór to bardzo proszę napiszcie do mnie MAIL (nie komentarz pod wpisem) na makneta@gmail.com

16 komentarzy:

  1. Piękna i modelka też niczego sobie!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta :) Bardzo chętnie przyłączyłabym się do testowania, ale niestety, brak czasu mi to uniemożliwia. Ale pozachwycać się nikt mi nie zabroni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta! Z chęcią bym ją testowała, ale dopiero we wrześniu. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta chusta i bardzo Ci pasuje ten kolor. Ja nigdy takiej nie zrobię, no cóż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna przepiękna chusta. wiem, powtarzam się, ale bardzo mi się podobają. A modelki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta , piękny twarzowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta chusta! "Dość zadowolona" to surowa ocena, powinnaś być bardzo zadowolona. I jestem pewna, że to nie tylko moje zdanie :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo!!!!! Magdo przepiękne chusty,obie :) i zdjęcia też super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta jest prześliczna. Sesja też zasługuje na pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda wyglądasz fantastycznie! Chusta przepiękna , widać, że wakacje Ci służą, z czego się szczerze cieszę:) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, piękna chusta :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nowego nie powiem - piękna chusta, naprawdę robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny! Szkoda, że nie jestem jeszcze tak biegła w robieniu na drutach... chętnie bym potestowała :) No chyba, że chcesz sprawdzić, czy osoby średnio zaawansowane poradzą sobie z Twoimi wzorami, to ja jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!