Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

#3 Subiektywny Przegląd Linków Tygodnia


Ostatnio wypracowałam sobie nową metodę pracy nad moimi robótkami. Niestety ta metoda sprawia, że na internet, bloga i zwiedzanie innych blogów mam niewiele czasu. Metoda ta po prostu polega na robieniu 1, maksymalnie 2 rzeczy w tym samym czasie - fizycznie w tym samym czasie. Do tej pory podczas robienia na drutach oglądałam TV, przeglądałam internet, pisałam komentarze na blogach i forach. Jednakże, jak słusznie przypuszczacie, była to metoda mało efektywna, bo zwykle jakoś tak mało robótki przybywało. Ostatnio postanowiłam walczyć z uzależnieniem od internetu i dlatego laptopka zostawiam w drugim pokoju, włączam sobie timerek na 15- 20 minut i do dzwoneczka nie odrywam się od drutów nawet jeśli dostane powiadomienie o nowej wiadomości na komórce.  Jedynie włączam TV i jednym okiem oglądam, ew. przy prostych wzorach czytam książkę, aczkolwiek jakoś Natalii5 mnie nie porwała - troszkę przynudna i styl jakiś drętwawy, ale może się uda dokończyć.
Prawie nie bywam na fejsie, trochę tylko na Ravelry,  a spacer po blogach zafundowałam sobie dopiero dzisiaj i postanowiłam podzielić się z Wami moimi znaleziskami.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron. All photos come from linked webpages.

1. Niezawodna Marzena robi wrażenie sweterkiem i oczywiście zjawiskowymi zdjęciami.

http://welnianemysli.blogspot.com/2014/04/light-trails.html

Bardzo mi się podoba kolorek sweterka i oczywiście wykonanie.

2.  Sukienka Chaber w wykonaniu Brahdelt robi na mnie ogromne wrażenie. Zresztą od dawna podziwiam sukienki szyte przez Brahdelt i mam ochotę spróbować swoich sił w szyciu odzieży, ale wciąż mam strach.

3. Od dawna marzy mi się kołowrotek, jeszcze na spełnienie tego marzenia będę musiała poczekać, ale chętnie sobie podczytuje bloga YarnAndArt i ostatnią lekcję o skręcaniu włóczki w kabelki.
Taką właśnie włóczką uwielbiam, o takim skręcie.


4. Piękne jedwabne szale w wykonaniu Atelier Retro.


 Te rybki są takie fajne, że tylko pozazdrościć.

5. A na blogu Make It & Love It można znaleźć tutorial na fajna spódniczkę bombkę.





Od jakiegoś czasu chciałabym zacząć znowu szyć, ale jakoś mi nie idzie.  Może tej wiosny się uda. 

6. A na koniec artykuł o tym jak walczyć z  prokrastynacją w prostych krokach autorstwa Edyty ZającProkrastynacja to niestety moje drugie imię. Ja to w sumie mam problem nawet z porządnym zaplanowaniem zadań, a co mówić o ich realizacji. Może czas najwyższy zacząć od prostych kroków.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuję za zauważenie moich sukienek! *^0^* Zachęcam Cię do spróbowania szycia swoich ciuchów, nie ma się co bać, bo to nie takie straszne. Jedyne niebezpieczeństwo, jakie zauważyłam to fakt, że jak zaczniesz, to będziesz chciała szyć następne i następne rzeczy!... *^o^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten pomysł z subiektywnymi linkami i fajne linki wygrzebałas, mi od razu poprawiło humor, bo chyba dopadło mnie wiosenne przesilenie i stałam się dosc sarkastyczna. A taka dawka dobrych rzeczy ładuje pozytywnie. Dziekuje. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z taimerem , na pewno będą wyniki.Zastanawiam sie czy nie wdrożyć .Nie wiedziałam , ze moje rozmemłanie to prokrastynacja.Prokrastynacja hmm..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mogłabym się gniewać! Bardzo mi miło, że się zalazłam w takim gronie!:)
    Pozdrawiam serdecznie z dworca, w którym "koczujemy" w drodze do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że takie ciekawe linki znajdujesz.
    Pojęcie prokrastynacja mnie zaintrygowało; ....oj jest nad czym pomyśleć....człowiek często bywa taki niepozbierany....
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!