Szukaj na tym blogu

środa, 13 listopada 2013

Ciepły - Wyzwanie foto Dzień 3

Dzisiaj chcę Wam pokazać CIEPŁY komplet na zimę zrobiony na drutach wg mojego pomysłu.

Chociaż komplet prezentuje moje córka Judysia to w zamierzeniu nie jest kompletem dla dzieci, tyle, że ja nie mieszczę się w kadrze żadnego aparatu ostatnio ;-)


Komplet jest naprawdę ciepły, bo zrobiony z 100 % wełny - 220 heathers Cascada - dokładnie z tej
Zużyłam 3 motki, druty 4,00mm - czapka i 5,00mm - chusta.

I dodatkowe zdjęcie samej czapki


I jeszcze zdjęcia na Marlence moim manekinie

 (tutaj z czapką)

 I przy okazji prośba. Do niedzieli powinnam się uporać z wzorem. Chusta nie jest trudna do zrobienia, tylko pisanie tego wzoru trochę, no wiecie, łatwiej dziergać niż pisać. Ale jeśli któraś z Was chciałaby przetestować wzór  albo na czapkę, albo na chustę albo na to i to to proszę bardzo o wiadomość na maila: makneta @ gmail.com.


 Bardzo tylko proszę zastanowić się czy na pewno macie czas przed świętami i czy dacie radę wydziergać chustę/czapkę  i zrobić fajne zdjęcia (najlepiej na modelce) w ciągu miesiąc do 17 grudnia. 




Po drugie włóczka musi być zbliżona grubością do tej, którą ja robiłam, czyli ok. 200 metrów w 100 gramach  (2 motki) Samą chustę można też zrobić w mniejszej wersji używając 350 metrów na 100 gram.

23 komentarze:

  1. Chusta jest piękna. Szczególnie fajnie prezentuje się na Marlenie na ostatnim zdjęciu. Nawet nie wiem, jak dużo wysiłku musiałaś w to włożyć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ta chusta nie należy do najbardziej skomplikowanych.

      Usuń
  2. piękny komplet...cudowny kolorek i wzór
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik świetny, ale nie dam rady ....nawet nie mam siły myśleć!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaaardzo mi się podoba, aż mi żal, że na testerkę się nie nadaję (moje tempo robienia jest ślimacze a i z czasem różnie bywa), bo i odpowiednią wełenkę mam :-( Ale nic to, poczekam na opracowany do końca wzór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tayton, napisz do mnie mail, zrobisz ile dasz radę :-)

      Usuń
  5. Cudowny komplet. Idealny. Wspaniały. Szkoda tylko, że nie mam w swoich zapasach wymaganej do niego włóczki...
    Chusta jest doskonała - ma w sobie wszystko, co kocham.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta nie musi być dokładnie z takiej włóczki, może być z trochę cieńszej, byle nie za cienkiej, bo ten wzór traci swoją plastyczność.

      Usuń
  6. jedym slowem- ladne-
    pieknie to zrobilas ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu kom plecik marzenie, a chusta przepiękna i taka inna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja aż takiego talentu ni mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona, talentu wcale nie trzeba, tylko trochę samozaparcia.

      Usuń
  9. Piękny komplecik:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet. bardzo podoba mi się czapka, jest neisamowita!

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, dziękuję. Jeśli masz ochotę zrobić taką czapkę napisz do mnie, a wyślę ci wzór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny komplecik w fajnym kolorku na uroczej modelce :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik piękny. Żeby dzień był dłuuuuuuuższy. Ale on tak szybko mija.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!