Szukaj na tym blogu

wtorek, 2 lutego 2010

Wyróżnienia cz. 1



Takie o to wyróżnienie dostałam do Cyrylli Serdecznie za nie dziękuję. Jest mi niezmiernie miło. Ja też KOCHAM twój blog!!!

Wg zasad trzeba wyróżnić 3 "stare" blogi (wyszły mi 4)
1. Oczywiście Cyrylla, po prostu za to że jesteś, zresztą sama wiesz dlaczego jesteś mi bliska.
2. Splocik - dziewczyna z sercem na dłoni.
3. I Dzień po dniu Wprawdzie to blog młody, ale można powiedzieć, że to kontynuacja starego.
4 oraz Okruchy Motylka.
Że tak kolokwialnie się wyrażę :BABY kocham Was *

i 3 nowe - czyli niedawno odkryte przeze mnie (miłość od pierwszego wejrzenia) (wyróżniłam 2)
1. Cuba@libre - niesamowicie kreatywna osóbka i do tego z sercem na dłoni.
2. Migdałowomi - cuda na kiju i ze starych dżinsów i nie tylko.

6 komentarzy:

  1. Makneta, BARDZO dziękuję.
    Wiesz co, chyba ze wszystkich wyróżnień to jest najmilsze...

    Buziaczki od
    Motylke

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jaka miła niespodzianka!! Bardzo mi miło :). Dziękuję!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróżnień! i zapraszam po kolejne do mnie.
    Bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda :-) dzięki Tobie powstał mój pierwszy blog i dzięki Tobie bloguję- nigdy o tym nie zapomnę.
    Zresztą nie tylko to nas łączy- Ty wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemiłe wyróżnienie :)
    Dziękuję - bardzo mocno :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia i zapraszam też do mnie po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!