Szukaj na tym blogu

czwartek, 31 grudnia 2009

Podsumowanie roku 2009

Postanowiłam zrobić sobie małe podsumowanie mijającego roku i sama się zaskoczyłam ilością naprodukowanych przeze mnie rzeczy.
Wszystko podzieliłam sobie na kategorię:
Dzianina:
Wydziergałam 24 sweterki, tuniki, bluzeczki lub chust (na zdjęciach brak sweterka serwetkowca) oraz 8 czapek i szaliczków



Szycie:
6 torebek, 2 kurtki, spódniczka, 4 patchworkowe poduszki oraz kilka drobiazgów


I jeszcze parę drobiazgów albo szytych albo wyszywanych albo biżutków


A na koniec scrapy i kartki, coś czym zajmowałam się w pierwszej połowie roku (nie ma zdjęć moich wpisów do tajnych albumów, a też było ich troszeczkę):




I moje postanowienia na Nowy Rok:
1. Mniej czasu spędzać przy komputerze, dzięki temu będę miała więcej czasu na bycie z dziećmi i zabawę twórczą.
2. Nie zaczynać nowych projektów dopóki nie skończę co najmniej dwóch rozpoczętych.
3. Nauczyć się robić ładne zdjęcia swoim pracom.
4. Nauczyć się szyć ubrania dla dzieci i siebie samej.
5. Uszyć 3 narzuty (kołderki) patchworkowe:
a) metodą PP w ramach szycia kołderek kwiatowych na Craftladies
b) dla Judytki ze aplikacjami zwierzęcymi
c) z bloków wg kursu z Sekretów Szycia
6. A przez najbliższe 3 miesiące mam zamiar:
- skończyć Laminarię - skończona 10.01.2010
- skończyć komplet zimowy dla Mateusza - dziecko już dawno w nim chodzi, nie ma tylko wyszytej litery
- skończyć szycie sukieneczki dla Judyty - zrobione 03.01.2010
- wydziergać czapkę i szalik dla Judytki - zrobione luty 2010
- uszyć spodnie dla Judyty
- uszyć spodnie dla Julka
- skończyć szycie kimonowej bluzki dla mnie
- wydziergać jeszcze jedną chustę (Gail a może coś innego)dla koleżanki skończone luty 2010
- wydziergać szal dla przyjaciółki - skończone luty 2010
- wydziergać sweterek z Padisha dla Judytki
- wydziergać sobie Kelmscott

- oraz szal z liściem z Padisha dla siebie

Hm, no nie wiem czy dam radę, oj nie wiem.

I jeszcze coś tylko pośrednio związanego z robótkami:
- odgruzować pomieszczenie w piwnicy z przeznaczeniem na "pracownię"
- wyremontować kawałek domu (brak ściany, na której tle można by zrobić zdjęcie ;-)
- schudnąć.

21 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie!!! Życzę realizacji planów w Nowym Roku!!! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na podsumowanie :) I ambitne plany na przyszły rok.
    Bardzo mi sie podoba ten pomysł z wpisami codziennie, nie mógłby zostać na następny rok?

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzanna, dziękuję bardzo za życzenia.
    Nayanka, a co wtedy z moim postanowieniem by ograniczyć ilość czasu spędzanego przy komputerze?
    Przeszło mi przez myśl by w styczniu też spróbować, ale nie wiem czy to nie jest zbyt męczące.
    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha to i ja mogłabym podpissać sie pod tymi postanowieniami tylko zmienic troche imiona.
    A podsumowanie świetny pomysł-moze i ja sprobuje?
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i mniejszej listy postanowien na przyszly-

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto dobra i pracowita! Jak Ty miałaś taki przerób w roku 2009, to nawet z dwoma palcami w nosie zrealizujesz swoje plany na 2010 :-), czego (oprócz zdrówka i pomyślności) życzę Ci na nadchodzący rok :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka
    P.S. Może lepiej realizuj się bez palców w nosie, bo jeszcze się zadusisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maknetko, ale dałaś czadu!!! Tyle rzeczy zrobiłaś, normalnie szok. A Twoja lista życzeń na 3 m-ce dla mnie mogłaby być na cały rok. Jesteś niesamowita po prostu!!!! Ty śpisz w nocy, czy może z rodziny wampirowatych jesteś ;)

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku, zdrowia i spełnienia planów i marzeń. Tych szyciowych i nieszyciowych też. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowanie robi wrażenie!!!
    Życzę Ci, by plany zostały zrealizowane w 200% :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zyczę Ci aby plany udało się zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy Ty to wszystko robisz? Ja nawet 1/10 tego nie potrafie. :-) Wszystko co zrobilas jest sliczne.
    Zycze latwej realizacji planow.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny dorobek! Spełnienia marzeń w Nowym Roku oraz powodzenia w realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze! ale robotna z Ciebie dziewczyna!
    Życzę Ci byś zdążyła w 2010 roku zrobi sobie sweterek, który wymieniłaś na końcu;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdradź chociaż kiedy miałaś czas, żeby to wszystko zrobić i to przy czwórce dzieci. Ja przy mojej dwójce mam z tym duży problem. Wyrazy uznania :))

    OdpowiedzUsuń
  13. No, zaszalalas :) piekne podsumowanie, ambitne planu - trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała lista dokonań oraz planów na kolejny rok. Trzymam kciuki aby wszystko poszlo zgodnie z planem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!! No to napracowałaś się w tym roczku a raczej już w zeszłym :)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2010 :) dla Ciebie i całej Twojej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pracowity rok za Tobą. Fajnie spojrzeć na tak zgromadzone dzieła.
    Życzę, żeby udało się to wszystko, co zaplanowałaś. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz 100% realizacji planów i zamierzeń. To co zrobiłaś w 2009 rok powala na kolana:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo Ci się tego nazbierało. Ja nie mogę się pochwalić nawet trzecią częścią tego co Ty.
    Życzę Ci Magda zdrówka, radości, miości i kolejnych wspaniałych dzieł w Nowym Roku! Ściskam, Ula

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezle podsumowanie. Mnostwo pieknych robotek. Zycze realizacji planow na przyszly rok!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale z Ciebie pracowita kobieta!!! Dosłownie oczy wyszły mi z orbit gdy zobaczyłam Twój zeszłoroczny dorobek. Nie wspomnę już o planach jakie masz na 2010 rok. Super!
    A zatem życzę Ci spełnienia wszystkich postanowień oraz szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. oj Madziu napracowałaś się w 2009 roku :). Trzymam kciuki za plany na nowy 2010 rok :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!